می نویسم

http://www.linkafarin.com/imgs2012/56442200135306717286.jpg

می نویسم نامه و روزی از اینجا می روم

با خیال او ولی تنهای تنها می روم

در جوابم شاید او حتی نگوید((کیستی؟))

شاید او حتی بگوید((لایق من نیستی))

می نویسم من که عمری با خیالت زیستم

گاهی از من یاد کن حالا که دیگر نیستم



نظرات شما عزیزان:

روزمادر
ساعت12:32---8 ارديبهشت 1392
زيبا ترين و به ياد ماندني ترين هدایای ويژه روز مادر

براي اولين بار در ايران

تقديم به تمام مادران

http://rebuy.ir/madar.html


ViDa
ساعت5:02---2 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزیز خسته نباشید وب خوبی دارین اگه به اینترنت بدون فلتر نیاز دارین خوش حال میشم درخدمتتون باشم وی پی ان و سا کس با سرعت بالا و قیمت مناسب و ارزون میتونی امتحان کنی کافیه ایمیلمو که برات گذاشتم اد کنی یا آی دیمو اگه فلتر شک ن خواستی خبرم کن سرعتشون خیلی بالاست و قطعی هم نداره سرور پرقدرت دارم پشتیبانی هم داره در صورت مشکل 24 ساعته هستم منتظرتم بای
کریو وی بی ان هم دارم بسیار عالیه


ID : vpndez_best


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : جمعه 23 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط شهاب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
تبادل لینک - سیستم تبادل لینک سه طرفه رایگان، اتوماتیک و هوشمند">تبادل لینک
امکانات جانبی